19.9.2009

i love rock and roll.

Pieni bloggauskatko oli. (:
Mut nyt Alex is bäckk. :D

Torstaina meillä oli koulukuvaus. Huoh. Mä kun oon yks maailman kuvauksellisempia ihmisiä. -.-'
Katoin, niin ainaki yksityiskuva näytti ihan järkyttävältä.
Tajusin, et musta otettiin yhteensä kuus erilaista kuvaa:
yksityiskuva - luokkakuva - kaverikuva - tukarikuva - koko koulun kuva - koko ysiluokan kuva. O_O
Ja tulos on luultavasti se, että mulla on kaikis sellanen kauheen pälli-ilme.

Eilen totesin taas kerran, et perjantai on mun lempipäivä. En tiiä mikä siinä on, lauantai ei tunnu enää yhtään niin kivalta.

Porukat meni hetki sitten ABC:lle syömään, niin mä kävin sit hakees grilliltä ranskikset. :P

Pitäs päästä käymään Vaasas, et pääsis ginaan ! Tsekkasin netistä uusia vaatteita, ja awws, pakkopakkopakko saada. :D Hinguin jo tänään äitiltä, et mennään Vaasaan, mut se väitti olevansa kipee. Däääm.

icon; miss cyrus
music; katy perry - waking up in vegas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti