16.9.2009

pushing me away.

Hui kun pihalla sataa kovaa. O____O

Toisaalta, ihan hyvä kun sataa, koska viimeset pari viikkoa on ollu tosi kuivia. Mut hei, tuolla sataa nyt niin kovaa, et jos vaan kävis kuistilla, ois ihan niin märkä, kun ois suihkusta tullu.
Joo, tää riittää säästä.

Eilen oli taksvärkki päivä, mä ja Birita mentiin K-Markettiin. Jouduttiin siivota hyllyjä & laittaa tavaraa hyllyihin. Päästiin jo kaheltatoista kotiin, kun oltiin niin nopeita & saatiin molemmat 20egee. :P {Toki 6euroo pitää viedä kouluun.}

LOL MOMENT:
*laitettiin kissanruokia hyllyyn & mä pudotin yhden pussin ja se repes*
Mä: Hups. Nää pitää siivota äkkiä, ennen ku joku huomaa.
Birita: *auttaa siivoamaan* Kaikkia puunpaloja ne kissat kans syö.
Mä: Niimpä.
Birita: Eiku hetkonen. Tos lukee, et nää on kissan hiekkalaatikon puita yms.
* saatiin kauhee hekotuskohtaus *

Tänään mulla tuli ruokailun jälkeen maha tosi kipeeks, nii lähin sit matikan tunnilla pois. xP
Noh, ainakin pääsin liikasta pois. Ois pitäny mennä suunnistaan.

Omgsh, huomenna koulukuvaus. x___x

icon; Taylor Swift
music; Cascada - Evacuate The Dancefloor

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti