21.9.2009

the world will never do.

Huoh. Mä vihaan maanantaita. Tuntuu, että seuraavaan viikonloppuun ois vielä iäisyys ja tuleva kouluviikko ahistaa.

Valo -ja videokuvauksen tunnit on yleensä niin tylsiä, et meinaan kuolla, mutta tänään oli onneks ihan jees. :D
Oltiin jossain mettäs kuvaas yhtä zombi-kohtausta kauhuelokuvaan {joo, jei. -.- ja tän käsikirjoitus on ihan suoraan thriller-musavideosta.}
Noniin, mä olin sit zombi. Ja me jouduttiin hetki aikaa odottaa jossain pusikon takana Janin & Tonin kans. Ei hitto, oikeesti mä meinasin kuolla nauruun. Niillä oli jokku kepit&puun palat, joilla ne leikki..noh pervoja leikkejä. :'D Sit Toni vaa veti "Mun oma on tälläne pitkä ja laiheliini, mut sun oma on tollane kauhee jötikkä." Ei vitsi, oikeesti.. XD
Sit Iivari hääräs siel jossain jotain, niin se maikka huikkas sieltä jostain "Ei jestas tota Iivaria, kun se vaan keräälee noita sieniä." 8'----------DD

Ohgreat. Pitäs pian jaksaa mennä kerho-ohjaajan koulutukseen, eikä oikeesti kiinnostais sitten yhtään !

icon; selena gomez
music; selgomez - falling downn

2 kommenttia: