11.8.2009

so wont you fly with me?

Huoh. Eka päivä koulua takana. Sanon nyt näin heti aluks, että KOULU ON SYVÄLTÄ!
Loma meni kyllä aivan liian äkkiä... ;o

Aamulla heräsin varttia vaille kahdeksan ihan virkeänä. Luulin, et mä oisin ihan tööt, enkä nousis sängystä millään. O_O Niinkun yleensä..

Nojoo, lähin kouluun joskus puol yheksältä ja koululla odottelin Biritaa jonkun ajan.

2 ekaa tuntii oli luokanvalvojan tunteja. Voi argh, mitkä lukujärjestykset...kusee ja pahasti.
On kaks pitkää päivää (koulu loppuis 15.20...). Sit perjantaina onneks loppuu 13.30, mut meillä on saksaa ne kaks viimestä tuntia, niin varmaan pidetään ne putkeen, et päästäis aiemmin pois. ;) Mutta jepjep, joka päivä on kauheen rankkoja, että ei näytä olevan mitään 'keveitä päiviä'. ;s

Sit oli kaks tuntia lukujärjestyksen mukaan + ruokailu. Mutta ihan näin kaikille tiedoksi: Ei kannata olla tukioppilas.
Jouduttiin kaikki tukarit jäädä sitten, kun muut pääsi pois, niin sinne suunnitteleen vielä mokukastajaisia. BOOORINGG. Blaah, mut mä ainakin 'karkasin' sieltä vähä etuajas pois. ;P

Nyt kävin just mun kummeilla, kun niillä oli mulle myöhästynyt synttärilahja. :D
Sain niiltä Arabian KoKo-sarjan lautasia. ;3

blahahahha, i hate school.

xoxo.

icon; Demi Lovato
music; Leighton Meester - Body Control

2 kommenttia:

  1. ihan samaa mieltä oon tossa koulu jutussa. >______< se on syvältä.

    VastaaPoista
  2. no kiva kun te nyt haukutte koulua, ettekö vois edes esittää että se on best place evaaah, kun joudun sinne huomenna ekaa kertaa?

    VastaaPoista