12.8.2009

all night long.

School is the worst place everr.

Joo, se sukkaa & pahasti. Mulla tuli eilen siel pää kipeeks & tänään kans. Ja se on kyll yleensä aina kipeenä kun on kouluu..Kesälomalla päätä särki vaan muutaman kerran. Taidan mennä huomenna käymään terkkarilla. ;o

Ugh, sataa. -.- Mun piti mennä tänäänki skootteril kouluu, mut en sitte viittiny ku satoi niin kamalasti. :s

Ainut hyvä asia, mitä tänään on tapahtunut, on se, että mun I LOVE NY -paita tuli vihdoinkin. <3>

Katoin just TCA:t loppuun, kun en eilen löytäny viimeisiä osia YouTubesta. Oli kyllä mun mielestä aika surkeet, vaikka Jonasit juonsiki sen. Se oliki ehkä paras asia. Niin ja se, et Frankie voitti. 8D Se oli nii söpön näkönen siel lavalla sen ison surffilaudan kans. Awws. ;)

Mulle tuli tänään EF:n esitteitä, vaikka en oo niitä mielestäni ees tilannut ?! O_O
Tilasin niitä joskus talvella huvinvuoksi & ne on kyll tullu jo aikoi sitte. Weirdd..

icon; Chelsea Staub
music; Demi Lovato - Remember December ♥

2 kommenttia:

  1. eks niitä EF-mainoksia tuu niin kuin monta kertaa vuodessa vaan siks koska ne tietää että teidän perheessä on joku 15v joka vois olla kiinnostunut? :'D Meille niitä on ainakin tullu siitä asti kun oon ollu 11v.

    VastaaPoista
  2. Joo meillekkin on aina tullu niitä EF esitteitä. :) mutta nyt matkan jälkeen niitä löyty postilaatikosta 5 samana päivänä... kai ne olettaa että hehkutan kavereille ja jaan niitä ympäriinsä mutta kerta kaikki on saanu semmoset niin.. :D

    VastaaPoista