10.8.2009

music makes my heart sing.

Wow..viime aikoina on tapahtunu paljon kaikkee kivaa.

SATURDAY
Ehkä kesäloman paras päivä ?
Mä, äiti & Benjamin lähdettiin Vaasaan tappaan aikaa. Kierreltiin aluks kaupunkia. Mä tietty ryntäsin heti GT:hen, ja löysin sieltä aivan ihanan paidan. Mutta, ihanan äidin kun omistan, en saanu ostaa sitä. -.- Muka oon tuhlannu viime aikoina liika rahaa. ;P Noh, ostan sen seuraavalla kerralla..
No juh, sitten mentiin biitsilleeh meren rannalle. :3 <3 Makasin pääasias rannalla & kuuntelin mp3:sta. ♥ Taisin ruskettuakkin jopa oikee. :P Sitten toki kahlasin välillä, mut en kyl uinu tai mtn. (;

SUNDAY
Koko päivä uimarannalla. Nimenomaan rannalla. Mutta oli kyllä niin lämmin, että en voinu vastustaa uimaan menemistä. Aww. Sit äiti oli ostanu kaupasta sellasia pieniä sitruunamuffinssei, ja mähän rakastuin niihin & hotkasin kaikki kerralla. :P Nyt on sit kauhee muffinsi-nälkä, ja yritän koko ajan suunnitella kauppaan lähtemistä. 8D
Ja awws, ilta kruunas tän päivän. Pääsin vihdoin kattoon sen Jonasien 3D -leffan. Ja se oli parempi, kun odotin. Suosittelen kaikille, et menee kattoon sen elokuviin, jos se on vielä mahdollista. Elokuvis se kaikki tuntuu paljon aidommalta, kun kotona kattois telkkarista. Ja tää voitti Mileyn 3D -leffan ihan 100%:sti.
Hahah, kiljuin niiden alkutekstien aikana, kun tuntu ihan oikeesti, että ne olis ihan nenän edes. ;P

MONDAY
Tänäänki käytiin uimas, mutta ei ollu kyllä niin lämmin kun eilen. Mä pääasias vaan tärisin siel vedes, kun tuuli niin lujaa. Ketään muuta se tuuli ei kuitenkaan haitannu, niin mietin, et onks mussa jotain vikaa? :D
Hu00h. Huomenna alkaa koulu. ;/ Ei yhtään huvita mennä taas sinne..Mutta toisaalta, näkeepähän taas kavereita. Biritankin oon nähny viimeks konfirmaatiopäivänä. O_O

icon; Nicholas Jonas
song; All Time Low - Lost In The Stereo

2 kommenttia:

  1. thank god, jollakin muullakin ku mulla alkaa huomenna koulu. :P Tuntuu että kaikilla muilla kesäloma on paljon pitempi ku mulla..

    & oot ihan oikeessa siitä Miley 3d vs. Jonas 3d jutussa. :)

    VastaaPoista
  2. Varmaan tosi siistii kun oma veli on Benjamin Button!

    VastaaPoista