7.8.2009

im not gonna let you disappear.

Hui, en oo ehtiny/jaksanu bloggaillakkaan pariin viikkoon. ;s
Ja siihen tulee nyt muutos. :D

En nyt jaksa pahemmin näistä menneistä päivistä pulista, koska en ees muista kaikkee, mitä on tapahtunu. 8DD
Jotenn, kerron tästä päivästä;;

Tänään oli taas aivan ihana hellepäivä. Ihme kyllä, mä toivon, et kun koulut tiistaina alkaa, että ilma vähän ees syksyyntyis, kun ei jaksa yhtään olla tunnilla, jos pihalla on ihana ilma. <3

Tänään olin biitsil. En jaksanu mennä uimaan, niin kahlasin siinä vaan vähän. ;3
Se vesi tuntui mun mielestä ainaki tosi lämpimältä, enkä voinu tajuta sitä, kun jotkut kiljui, kun se oli muka kylmää. ;o

Sitten sen rantareissun jälkeen mulle iski ihan kauhee pääkipu, eikä se meinannu mennä ees lääkkeellä pois. -.-

Viime päivinä oon kattonu aivan tuhottomasta Frendejä. {4 tuotantokautta viikon sisällä, pystytteks parempaa? :D HUOM. oon toki tehny muutakin, kun vahdannu vaan telkkuu. :P }

Ja keskiviikkona tilasin yhestä nettikaupasta mulle I LOVE NY -paidan valkosena.
Ja joo, tiiän, vähän säälittävää pitää sitä päällä, kun ei oo lähelläkään nykiä koskaan käyny, mut se on vaan sellanen paita, jota oon halunnu ainakin jo 4 vuotta. Ja nyt vihdoin löysin luotettavan nettikaupan, joka sitä myy. ;)

icon; Chandler Bing/Mattheww Perry {F.R.I.E.N.D.S}
song; Cascada - Evacuate The Dancefloor

3 kommenttia:

  1. pystyn parempaan. viime viikolla katoin kaikki 10 tuotantokautta. :D

    VastaaPoista
  2. Pystyn, katoin kerran päivän sisällä yhden tuotantokauden. :P

    VastaaPoista