25.7.2009

oh it's magic. ♥

Taas vierähtäny viikko viime postauksesta.. Hups.

Tänää meillä oli sukukokous, ja siel oli ihan vitsin tylsää. Siitäki kidutuksesta piti maksaa 10 euroa. -.-' Mä ja iskä oltiin siel ihan "kill me, kill me now" -fiiliksis, ja päästiin sit onneks livahtamaan sieltä vähä etuajois pois. 8D

Peijpet heii, arvatkaas mitääh ?!
Alex sai torstaina mopokortin. ♥ Wihuu!
Oon odottanu sitä jo vaikka kuinka monta vuotta..Mut se ajeleminen on kyl odottamisen arvoista. (; Mulla ei menny siinä teoriakokeeks ku kaks väärin! O_O Mä olin ihan varma, et en pääse sitä läpi. Mut sit, kun kokeen loputtua siihen tietokoneen näytölle tuli "Kokeesi on hyväksytty" niin mä melkeen kiljuin. x]]

Tulin just kylältä, harmi ku Birita ei oo viikkoo kotona, ku se lähtee huomenna Viroon. ;o
Pitää sit varmaan mennä kiusaan Mariaa. Ei siinä muu taida auttaa. D:

icon; Joe Jonas
music; Selena Gomez - Magic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti