23.4.2009

wanna believe in me.

Ugh, vaihdoin pari tuntia sitten mun kämpän järjestyksen.
Oon ihan poikki, ja kamala nälkä, enkä jaksa kävellä alakertaan asti jääkaapille.
>.<

Tänään oli koulus hissaa, äikkää, enkkua, tuplatunnit ruotsii ja terveystietoo..

Sain äikän kokeesta ysin, ja saman viime kokeesta, joten numero pysyy 100% ysissä, right? 8DD

Me mentiin välkillä Biritan kans pelaan poikien kans jalkapalloo {joo, naurakaa vaan. XDD}. Tai siis, en mä oikeestaan pelannu, yleensä, kun pallo tuli mua kohti, mä kiljuin ja juoksin karkuun Marian luo. 8'''------------D
Ne pojat potkaisee sitä palloo niin kovaa. ;<
Ja mulla on todiste siitä: yks seiskaluokkalainen Oskari potkas sen pallon täydet mun nenään, ja mun nenä meni ihan tunnottomaks ja siihen tuli pieni mustelma. Kotona äiti huomas, et se on vähä paisuksis ja siihen tuli sellanen pieni 'kyhmy'. -.-'
Arvakkaa mottaanko Oskaria huomenna?! >8---------------[[

Omg, luulin taas, et mulla ois vaikka mitä kirjotettavaa, mutta nyt kun tulin tänne: ei niin mitään. 8'D

icon: Miley Cyrus & Nick Jonas
music: Demi Lovato - Believe In Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti