24.4.2009

waiting my love.

Tuol pihalla on aivan I H A N A sää.♥
Tänäänki on ollu about 17 astetta.
AWW.<3

Tänään oli koulus matikkaa, enkkuu, mantsaa, 2h saksaa & 2h liikkaa. -___-

Matikan tunnilla mä ja Birita hajoiltiin koko ajan, kun piti laskea joku yhtälö hommeli, jossa piti saada selville jonkun vitsin Jukan & Heikin iät.
{Heikki - se on yks meidän inside juttu. Ihan näin selvennykses vaan. 8D}
Sit aina kun se opettaja mainitsi 'Heikin' mä 'kuiskasin' heti perään "HEIKKI!"
Sit yhes välis melkein huusin sen, kun me naurettiin niin kovaa.
Joonas: Kuka ihmetys se Heikki nyt on?!
Mä: ahhihii.
Birita: inside. hihihi.
Joonas: *pyörittelee silmiään*

Mantsaa pitää meidän reksi, ja se on sellanen pieni ämmä, jolla on kamalan iso maha yms. muut muodot. XDD
Liisa: Mennäänhän aikasin syömään?
{Seuraavaksi oli ruokatunti}
Reksi: Juu, tottakai.
*koko luokka repes*

Saksan tunnit oli tavalliseen tapaansa täyttä kidusta.
Varsinkin, kun me mentiin sellanen tyhmä pieni keskustelu parittain luurit pääs ja mä sain mun pariks mun pikkuserkun, Mikon. -.-'
Se on siis niin ärsyttävä ettäääh.. >'/

Liikas meillä oli pesistä.
YÄK.
Mutta mä jopa osuin siihen palloon. 8'-------D
Yay mee.
Mut eiköhän se maikka silti keksiny aina jtn valittamisen aihetta. Mä oon meinaan sen silmätikku. {Yllätysyllätys.}

Yeaah, huomenna lauantai.♥
Veljellä on huomenna kouluu, ja mä varmana herään kun se lähtee. >.<
Isä ei oo huomenna kotona. Äiti sano, et varmaan mennään sit Benskun {mun veli, yay. 8D} koulun jälkeen johkun, en tiiä minne.
Kuitenki johku kuivaan paikkaan. ;s

Sunnuntaina on rippikoulua, ja se alkaa jumalanpalveluksella KYMMENELTÄ!!
o_____O
Ehei, mua ei saa sunnuntaina kymmeneen mennes kirkkoon, ei sitten varmana !
Ja sen jälkeen pitäis lukee maanantain terveystiedon kokeisiin, joissa on ihan kamalan iso koealue. ;___x

Nyt vasta huomasin, et mä oon täs suurinpiirtein koko ajan valittanu jostain. 8''D

2 kommenttia: