20.4.2009

you're yes then you're no.

Lol, tänää on ollu aika hauska päivä, lukuun ottamatta paria juttua.

Ekaks, äikän koe pilas aamun, mutta kyllä se siitä sit. 8'D

Ruokana oli tänään koulus jtn namia...PYTTIPANNUA.♥
namii.<3

Sit oli valo -ja videokuvauksen tunti ja mä, Birita, Maria && Riina saatiin mennä ottaan pihalle tunniks järjestelmäkameralla kuvia.♥
Vähä se oli hauskaa, ne muut vaan poseeras ja sähläs jtn, ja mä kuvasin. :D
Kuvaaminen oli oikeesti hauskaa, kun oli hyvä kamera. ;>

Koulun jälkeen huomasin, että Miss Mix oli tullu ja syvennyin sitten sen lukemiseen. >8D
Sen jälkeen Hanna {ei se hullu Hanna, jonka te tunnette. XD} soitti ja pyysi mua niille.
No, mä menin sit niille ja itse asiassa, mä just vasta tulin sieltä... ;D

Me pelattiin niillä korttia {kröhöm..en ainakaan hävinny joka kerta...} ja sit yhes välis sen pikkuveli Kallekin tuli. -.-'
Oi nam, Hanna teki siinä yhes välis jtn nachon tapasia nameja. x3

Sit sen huonees se vaan imppas sen poikaystävän dödöä. O___O
Ja mä olin siin vaan WTF?!

Kun me mentiin trampoliinille {jjoo, mun jalat on muuten aina vaan jääs..} niin Kalle, ja sit viel niitten toinen veli, mun ikänen Mikko tuli sinne. -.-
Ne keksi musta koko ajan sellasta paskaa, mutta mä annoin samalla mitalla takas. >8--------DD
Sit lähin, kun äiti soitti syömään.

Nyt varmaan katon pari jaksoa Gilmoren tyttöjä, eli moiks.♥

{BTW, huomasin, että oon koko päivän oikeestaan syöny. 8''D}

icon: Kristen Stewart
music: Katy Perry - Hot n cold

2 kommenttia:

  1. mä en pysty syödä pyttipannua kun se on niin rasvasta (lihoon helposti) mutta sä ootkin sairaan laiha, muttei mulla oo tapana haukkuu anorektikoksi, koska ethän sä oo. ;D

    Mun kaikki kuvat blogiin on otettu järjestelmä kameralla, koska mun sisko omistaa sellasen. :)

    mäkin pääsen kohta hyppii jättitrampalle kun mun kolmella kaverilla on ja lupasin mennä sitten tarkistaa niiden jouset. (;

    VastaaPoista
  2. HULLU HANNA. >8----------D
    et kai vaan mua tarkota ? ::D:D:DD

    VastaaPoista