10.3.2009

im unstoppable.

Mulla soi koko ajan pääs toi Kat DeLunan Unstoppable-biisi. -.-'

Äiti toi eilen Arnoldista donitsei, ja söin tunti sitte viimesen. x3
Awws, ne on nii namei.♥

Ens viikolla on kahet kokeet tiedos. -.-
Great.

Hajosin eilen aika pahasti äikän tunnilla, kun meillä on menos joku "eleet & äänteet tms" -jakso.
Sit se meidän äikän ope leikki jtn italialaista ja elehti niiku se.
Se vaa huitoo käsiään siel luokan edes ja aivan täysillä vetää siel jtn randomii.
- repesin -

Palautin tänään mun valinnaisaine lapun opolle, joka ois pitäny jo palauttaa. :'D
En mä ikinä mtn tommosii muista ajois tuoda. >D

Mulla on paska puhelin, haluisin jo uuden. ;s
Se on niin kamalan vanha, siinä ei oo mtn muuta, ku kamera && radio. -.-
Haluun soittaa musiikkia sillä!! >:----)
Yks ysiluokkalainen tyttö oli saanu vknlp iPhonen. O__o
Vitsi oon kateellinen. Mäki haluun.
Mut ku ei niin ei. >(

Lataan täs samalla HM - The Movien soundtackia. ;3
Ja katoin just uuden HM-jakson, "Cheat It". Se oli ihan hyvä. =D

Tjaa-a, mitähän sitä tänääki tekis. :o
Varmaan pitäs jaksaa mennä Miss Mileytä nyt päivitteleen..

2 kommenttia:

  1. Nokian 5800 Xpress Music puhelin on sairaan kiva. :) Se on niin tehty mulle. x]

    Siksipä mulla onkin sellanen.

    VastaaPoista
  2. haha, mulla on iphone. x3
    tiedänn, oon tämmönen urpo ja tuun nyt tänne ärsyttämään sua lisää. :D

    VastaaPoista