7.3.2009

So tell me what would you do, when it all falls apart?

Pöö, tulin taas pitkästä aikaa pälättään tänne.. x3

Oltiin tänää Vaasas shoppaas ja ostin kaikkee kivaa;;
- Valkoinen neule mustilla pikkupalloilla (H&M)
- Minni Hiiri t-paita (H&M)
- Bop-lehti
- M-lehti

Muhah, kun oltiin Prismas, ja piti käydä pikkuveljen kans leluosastolla (-.-'), niin bongasin siitä vierestä HM-nuken ja repeilin siinä sille. :''--------D
Sitten, kun se nukke soitti 'Nobody's Perfect':iä, niin painoin sitä nappia koko ajan, et se alkais alusta. >D
Vitsi repesin sille. Ja sit yks pariskunta rupes tuijottaan mua, kun mä naureskelin siinä ääneen sille nukelle. XD

Hajosin mä toisenkin kerran sillä reissulla:
Kun autos kuuntelin mun mp3:sesta The Veronicasin "Untouched"-biisiä, niin laitoin sen pauselle siks aikaa, et kuulisin, mitä radiosta tulee. No sieltä tuli se sama, ja mulla kesti kauan, ennenku mä tajusin, että se tulu radiosta, eikä mun mp3:sesta. 8''--------D
Okei, ei se kuulosta miltään täs näin && en osaa selittää sitä, mut whatever. >)

Vitsi, eilen meillä oli liikas hiihtoo. x___o
Hiihdin 6km, ja olin sen jälkeen niin rätti. Viimesellä kierrokselle meinasin pyörtyä AND oksentaa. >:D
Sit se viimenen ylämäki oli sellasta helvettiä että.. -.-'

Mässään täs turkin pippureit. ♥
Yhyy, ne loppuu pian. :s
Nojaa, meen lukeen nyt niitä lehtii, moips.

1 kommentti:

  1. joo vähänkö mäki hajoilin sellaselle HM-nukelle. >D on ne kaikki julkkiksista tehdyt nuket aika koomisii. 8----------D

    VastaaPoista