11.3.2009

when you said forever and always.

Katoin just Sonny with a chance:n uusimman jakson. x3
Se Sterling Knight on oikeestaan aika söpö. :''--------------D

Byääh, mulla on kurkku kipee. -.-
En tiiä, et jaksaisko mennä huomenna kouluun. :o
Mut kotonakaa ei oo mtn tekemistä. :s

Jotkut teki tänää köksäs muffinssei ja loput joutu vaihtaa kukkiin mullat.x__o
Tietty mä jouduin niihin multa-hommiin.. >/
No, ei siinä kauaa menny. Loppu tunti kaverin kans vaan hengattiin siel luokas. :'D
Ja piirreltiin taululle kaikkee randomii. x3
++ Otettiin mun pikkuserkusta noloi salakuvia ja soitin sille pilarin. >8-------------D

Eilen bestan kans käytiin varaas kirjastosta Houkutus, Epäilys && Uusikuu.
Mä olin vasta joku viides. -.-'
Et menee ihan sairaan kauan, et saan ne luettua.
Ja besta tietty varas ne vielä ennen mua. >:---D
HUOOH.

Awws, pian julkaistaan JB:n Euroopan kiertue lista. :D
Tuskin ne Suomeen tulee, mut ainahan sitä saa unelmoida.. >;)
Äiti ainakin lupas viedä mut sinne, jos ne tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti