19.12.2008

You'll be the prince and i'll be the princess.

Joo, toi otsikko ei liity mitenkään tähän merkintään.

Wii, enää huomenna hetkeks kouluun. :DD
Voi apuaa, minkähänlaisen todistuksen saan? O__o
Laitan sen tänne sitten. :'''D

Tänään oli pikkujoulu luokanvalvojien luokis..Hahaah, heittelin poikia päähän pahoilla karkeilla. xD

Sitten ruokailu oli juhlasalis ja sen jälkeen oli joulujuhla. (;
Ite en onneks joutunu esiintyä, jos sitä ei oteta huomioon, et olin yhdes esitykses räplääs esirippua. 8D

Meinas mennä hermot, kun meidän pöydäs istui yks meidän luokkalainen poika, joka on muuten kamalan hiljanen, mutta sit se pälpätti joulujuhlan ajan koko ajan mulle ja mun kavereille. Enkä ees tajunnu sen jutuista mitään. ;o
Ja se on muutenki kauhee näppynaama. ;s
YÄK.

Mä keksin pari päivää sitten, miksikä ehkä haluaisin isona: enkun opeksi. :DD
Se vois olla ihan hauskaakin? ;]
Meinaan, että enkku on mun yks vahvimmista aineista ja se on hauskaa. ;D

Katoin taas just nauhalta tän aamuisen HM jakson, ja sieltä tuli se Song Sung Bad. (;

xoxo
Alexa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti