18.12.2008

It's a call i never get.

Mooiks taas. :DD

Ihanaa, huomenna viimeinen 'virallinen' koulupäivä.<3 :D
Paitsi lauantaina viel todistukset && joulukirkko. ;s
Eikä siitä saa ees riparimerkkiä. >DD

Huomenna on onneks aika löysä päivä koulussa: 1h matikkaa [ei tehä mtn. :D], 1h enkkua [ ei tehä mtn ;D ] 1h luokanvalvojan tunti ja on pikkujoulu. ;o Hihii, menee bilsan tunti. (;
Ruokailun jälkeen on joulujuhla ja sen jälkeen pääseekin kotiin. ^^

Tänään oli kans koulus helppo päivä. :'D Ei oikeesti tehty mtn. (:
3h oli joku lentopalloturnaus ja kaikki oli liikkasalis kattoos sitä. ;o Hahaah, kasit voitti. (;
Sitten oli ruottii 2h ja pelattiin vaan pelejä. :D
Vipalla oli terveystietoo, ja siellä vaan juteltiin. (;

Tänään ois mun pikkuveljen joulujuhla, mut en jaksanu mennä, kun on maha kipee. ;s
Ja en mä ny olis muutenkaan menny. >D

Aww, mä ja mun besta Birita päätettiin, et mennään 25.1 Idoleita & Tähtiä -keikalle Powerparkkiin, kun se on ihan täs 11km pääs. ^^
Pitäs vaan ostaa ennakkoon liput, niin sais 5e halvemmalla. (:
Wii, nään Peten. 8''----D♥

Katoin just tallennuksesta tän aamuisen HM jakson. :D
Oli hyvä jakso, jota en oo pitkään aikaan nähnytkään?? XD
Se oli..öö..Sleepwalk this way. =D
Repesin aina, kun Miley sanoi: "Gotta tell dad the truth" tms. :''''D

Umm...juu..eipä mulla kai muuta ollu? (x

xoxo,
Alexa

1 kommentti: