20.12.2008

Finally it's over.

Noniin, nyt se loma sitten vihdoinkin alkoi. :DD

Laitan mun todistuksen tän merkinnän loppuun. (;
Vaikka, ei siinä nyt kehumistakaan paljon oo. :''D

Äiti sanoi tänään aamulla, et sen paappa kuoli viime yönä. ;s
Kiva joulu täs nyt sitten tulos, kun pitää hautajaisia ruveta järjestämään jne..
Se äitin paappa, oli sitten mulle vähän niinkuin oma paappa.. ;/
Mä en meinannu uskoa äitiä millään, kun se sano, et Paavo-paappa on kuollu. ;oo

R.I.P. Paavo-paappa.
We all will miss ya.<'3

Siivosin just mun huoneessa joulusiivot. (;
Mmhh..ei mulla oikeestaan nyt pahemmin blogattavaa oo, kirjotan illalla vielä? :D

Nyt siihen mun todistukseen:

Käyttäytyminen 10 [ O________O ]
Äidinkieli 9
Englanti 9
Ruotsi 9
Saksa 9
Matematiikka 7
Biologia 8
Maantieto ---
Terveystieto 8
Fysiikka ---
Kemia 7
Uskonto 8
Historia 7
Kotitalous 9
Liikunta 8
Valo -ja videokuvaus 8

Juu, mahtavaa. :''D

xoxo,
Alexa

psstth, aivan ihana Demin uus video.<33



1 kommentti: