21.12.2008

Last Christmas, i gave you my heart.

Hups, en sitten eilen illalla ehtinykkään tulla kirjoittaan. :''-----D
Nooh, ei voi mtn. (---:

Eilen olin pappilan pikkujoulus kavereiden kaa, et saatais riparimerkki. :D
Mä tarttenki enää yhden merkin. ;D
Katottiin sielä videotykillä se Wall-e -leffa. :DD
Oli se ihan katottava leffa, aluks se vaan oli aika tylsä. -.-

Tänään kun heräsin, katoin Kid's Top 20 loppua. :''''D
Kamalan tylsä ohjelma. xD
Sit katoin HM jaksoi tallenuksesta...

Oon täs siivonnu viel mun huonetta ja auttanu äitiä joulusiivois. ^^

Hihii, tänään tuli LTD-jakso DC:ltä. :DD
En eileen sitä ehtiny kattoa. ;s
Mutta onneks ne tulee aina uusintana. ;)

Meille tuotiin tänään joulukuusi, ja sen on taitanu joku eläin jo merkata, kun se haisee sen verran. -.-'
8'''D

Eikää, taas kuuntelen tota Love Storya. xD
Oon kuunnellu sitä suurinpiirtein koko viikonlopun. :')
Mut se on vaan niin hyvä laulu...♥

xoxo,
Alexa

1 kommentti:

  1. haha, mäkin kuuntelin yhes vaiheessa tota love storya iha taukoomatta, mut nyt oon sit ''siirtyny'' noihin muihin taylorin biiseihin. XD

    meinasin muuten laittaa mun yhteen blogimerkintään ton saman otsikon kun sulla. (;

    VastaaPoista