11.9.2009

when i look at you.♥

Yayy. Tänään on mun nimpparit. (::

Voi kauheeta. Onneks mä en pistäny itteeni siel bilsan tunnilla, koska se ei ollu ees pakollista. Ja jos oisin ottanu sen verinäytteen, oisin ottanu sen vaan sen takia, että saisin tietää mun veriryhmän. No se ois ollu ihan turhaa, kun äiti tiesi sen mun veriryhmän jo. ;P

Mulla menee hermot Mikon kans. Saksan tunnit on täyttä tuskaa, kun se istuu mun vieres, eikä jätä mua rauhaan. Se tökkii koko ajan & piirtelee mun käteen yms. muuta ihanaa. -.-'
No ei se mitään, mähän annan sille samalla mitalla takasin. >:DD

Mut, tulin just kylältä, ja siel mulla vasta menikin sen kans hermot !!
Oltiin ajelees sen & Biritan kans, ja yhtäkkiä huomasin olevani keskellä mettää skootterin kans ajaas jotain pientä kinttupolkua pitkin ja 20m jyrkänne ihan 10cm vieres. O_O
Sit yhtäkkiä keskellä sitä 'tietä' oli poikki päin puu. Missään ei ois voinu kääntyä yms. Siispä mä ja Birita keksittiin, et seisotaan niiden oksien päällä & Mikko ajaa mopot toiselle puolelle.
No ei siinä mitään, meidän luokanvalvoja asu ihan siinä vieres & se katto siinä sadan metrin pääs sitä touhua. :'D {joo, mut me oltiin oikeesti keskellä mettää.}

Huomenna tästä tytöstä tulee kummitäti. (;

icon; ashley tisdale
music; miley cyrus - when i look at you

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti