13.9.2009

maybe he could be the one.

Okei nyt mä oon ihan onnen kukkuloilla.
Eilinen aamu oli angsti päivä, kun sain kuulla yhden tosi siistin jutun äidiltä. -.-'
Mut ei siitä sen enempää, en onneks oo mikään pitkä vihainen ihminen, et siitä jaksaisin enää jauhaa.

Jooh, eilen oli ne ristiäiset. Tuli Ilona Helmi Mirjami. <3
Helmi nimi... ♥
En ois oikeesti ikinä arvannu tota nimeä, mut se sopii sille niin täydellisesti. ♥

Niiden ristäisten jälkeen vietiin mun serkku Juho, sen tyttöystävän veljen häihin, ja mentiin sit viel Rossoon syömään. Oli kyl maha sen verran täynnä kaikkien kakkujen syönnin jälkeen, et ei paljo pitsaa kyllä mun napa vetäny. :P

Tajusin täs pari päivää sitten, että mä tykkään aurinkoisista päivistä, mutta iltojen pitäs silti olla pimeät.. O_O

icon; Chelsea Staub & Joe Jonas
music; Miley Cyrus - Time Of Our Lives

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti