30.8.2009

you've got me smiling in my sleep.

Oli ihan pakko tulla kertoon eilisillasta. :D

Nojoo, lähdin joskus 18.40 kotoa ja mentiin sit Mikon kans samaa matkaa. {joo, ja me mentiin nuorteniltaan pappilaan. :'D}. Haettiin sit Birita sen kotoa.
No siel pappilas me pääasias vaan naurettiin ja heiteltiin tosia paperinpaloilla. XDD
Ihme ettei jouduttu jäädä siivoamaan. 8'D Sit yhtäkkiä mä tulin ihan sokerihumalaan ja menin pihalle riehumaan johku pusikkoon. x'']]
Kun Birita tuli pihalle, nii mä melkee löin sitä luudalla. 8D Sit jonkun kans vaan mietittiin, et kuinka mut voi päästää tälläsenä ajamaan. XD
No, onneks sit rauhoituin hetken päästä. Lähettiin sieltä pappilasta joskus ysiltä ja mentiin sit grillille syömään. Siinä grillin pihas joku ihan kännis oleva mies tuli jutteleen meille ja sit se selitti siinä jtn. O_O'
Just riitti mun 3 euroo pieniin ranskalaisiin ja pillimehuun. :P
Sit Mikko vei Biritan kotii ja mä odotin grillillä, kun mulla meinas bensa loppua. ;o

Nojoo, ehkä ei kuulostanu mitenkää ihmeelliseltä, mut oikeesti oli sikahauskaa. Mulla on vieläki posket ihan kipeenä nauramisesta. :DD & tänää poweriin !! <3

icon; miley cyrus
music; all time low - lost in the stereo

1 kommentti: