31.8.2009

even if the sky is falling down.

Mulle tuli pää kipeeks. Argh..Aina, joka maanantai tulee pää kipeeks ATK:n tunnilla. ;o

Jooh, tänään oli siis koulus:
terveystietoo - enkkuu - yhteiskuntaoppii - matikkaa - äikkää - 2x ATK:ta.

Vihaan matikkaa. Ihan vaan näin tiedoks kaikille.

Tästä päivästä ei oo mitään järkevää kerrottavaa, niin kerron ennemmin eilisestä:

Menin sinne poweriin eilen joskus kahentoista jälkeen. Siel oli kauheen kova tuuli. :s

Sit tulin käymään kotona, ja rupesin TAAS tekeen kaurakeksei. Pakko niitä on tehä lisää, kun ne aina loppuu niin nopeesti. :'D

No, sit mun eno soitti mulle ja kysy, et mitä oon tehny yms. Ja mä olin ihan WTF?! , et miks se mulle soittaa, kun ei se ny ikinä mulle soita. Sit se yhtäkkiä vaan kysy "Et sä haluis tulla vauvan kummiks?" Sit mä olin ihan OMGSH, tottakai! 8''D Vähä oon happyy. (;

Jooh, pitäs jaksaa siirtää kuvat koneelle, niin voisin laittaa kuvia tänne sieltä powerista. :P

icon; Nick J
music; Cascada - Evacuate The Dancefloor

1 kommentti: