23.8.2009

love comes around.

Noniin, anteeks taas. Melkee viikko vierähtäny viime postauksesta.
On se jännä, kun unohtaa tulla bloggaamaan. ;o

Kuka katto eilen Jonasien live chatin? :D
Mä muistin vasta joskus kymmeneltä, et se tulee, niin näin sit vaan viim. 15min.
Kerranki tuli ajois, ettei ois tarvinnu valvoo johku kolmeen, niin enköhän mä sit unohda. :P

Mä sain eilen uuden serkun!<<3 Joo, joillekkin se voi tuntuu sillee et whatevaaa, mut mulle mun serkut on tosi tärkeitä. Mulla on vaan 5 serkkua (mun äitin veljen muksut.) ja ne asuu täs ihan 15km pääs. Nään niitä melkeen joka päivä ja ne on mulle oikeesti tosi tärkeitä, en tiedä mitä tekisin ilman niitä. No, nyt tuli sitten taas yks tyttö lisää tähän sukuun. :D Tänään mennään varmaan kattoon sitä vauvelia, emt. (:

Mulla on ihan hirveesti uusia iconeja Jonaseista, joten tulevaisuuden postauksissa on luultavasti vain JONAS-aiheisia iconeita. :DD

icon; Hottie Joe Jonas
music; Cobra Starship - Hot Mess

1 kommentti:

  1. Serkut on ihania. :) Oispa mullakin noin paljon serkkuja kun tällä hetkellä niitä on van 2 ja toiseen en oo ollu yhteyäksissä moneen vuoteen.. :P

    VastaaPoista