17.8.2009

i'll be there for you.


Okei, mulle tuli jostain syystä ihan kamala vimma tehdä tällänen jännä/outo/dorka/ihku Frendit-postaus.
& täshän ei oo mtn järkee, mut hällä väliä.

Frendit on ollu mun lempparisarja varmaan 10-vuotiaasta asti.
Mä tutustuin tähän ihanaan sarjaan jo joskus 9-vuotiaana, kun äiti & iskä kattoi sitä telkkarista. Ne on kuulemma kattonu sitä jo silloin, kun mä oli vauva.
Sitten mun kiinnostus alkoi kasvaa vuosien myötä Frendejä kohtaan, ja ostin ekan boksin.
Sitten n. vuoden päästä mulla oli kaikki boksit & rahat kaikki. :P
Nojoo, nyt oon kuluttanu noi dvd:t jo ihan puhki, muistan joka jakson juonen & vuorosanat melkeen ulkoa yms. Mut silti, katon niitä melkeen joka päivä, enkä kyllästy niihin.
Frendit jaksaa aina yllättää.

Mun ehdottomat suosikit on Rachel & Joey.
Äiti sanoo aina, et mä oon ihan niiku Rachel. {LOL.}
Mut joo, äiti on kyllä ihan Monica. Kaikki piirteet, luonne & ulkonäkö osuu kohdalleen. Se on oikeesti tosi outoo. Ja äitin veli on viel ihan niiku Ross. 8DD

Mun lemppari tuottikset on varmaan 5,6 ja 8 kaudet.
Jostain ihan ihmeellisestä syystä, en osaa sanoa, että miks. :D


2 kommenttia:

  1. niin hyvä sarja.<3 vaikka mä innoistuin siitä vasta viime vuonna. :D

    VastaaPoista
  2. Uiuiui, frendit on just paras sarja ♥

    VastaaPoista