5.7.2009

you make me love you.

Uaah, oon ihan väsyksiis. Oon kävelly koko viikonlopun, kun olin äitin kans Seinäjoella herättäjänjuhlilla. O_O

Huomenna ollaan menos ehkä Kokkolaan ?
Siel tuhlaan rahaa.
Torstaina mennään Ideaparkkiin & isän sukulaisille kylään.
Siel tuhlaan rahaa.
Ens maanantaina lähdetään Ikaalisen Kylpylään & mennään Tampereella ja Hesaan.
Siel tuhlaan rahaa.
- Joten, ei ainakaan oo sitä ongelmaa, etten saa rahaa kulumaan. :''------D

Ostin perjantaina Anttilasta sen uuden digikameran.
{Anna, meinasin ostaa järkkärin, mutta en sit malttanukkaan. >8D }
Se on sellanen pinkki Sonyn kamera. :D
Aivan lovely.

Haettiin perjantaina valokuvaamosta ne mun rippikuvat. Aika järkkyi, yhden uskalsin laittaa jopa galleriaan.. :o

I miss youu.<3
Awws, tulisit jo meseen senki hyypiö. >)
GRAUH.♥

Nää mun postaukset on nykyään vaan sellasia tylsiä tiivistelmiä..Pitäs löytää tälle bloggaamiselle lisää aikaa. :DD

icon; Nicholas Jonas
music; Mitchell Musso - Hey

1 kommentti:

  1. "I miss youu.<3
    Awws, tulisit jo meseen senki hyypiö. >)
    GRAUH.♥
    "

    Uu, onks sulla joku.. ;P

    VastaaPoista