8.7.2009

iwannaloveyou.

Tästä päivästä tulee taas kerran varmaan tosi ykspuolinen. Mä inhoon tätä ilmaa; tuulee, sataa..masentavaa..
Eilen mulla oli pää ihan sairaan kipee & sit menin hetkeks makaamaan sängylle, ja kuinka ollakkaan, mä nukahdin! O_O
Jooh, nyt tietty ajattelette, että mitä outoa on ottaa pienet päiväunet tms. mutta mä en ikinä nuku päivällä. En ees, vaikka olisin kuumees. Tai siis, voinhan mä yrittää nukahtaa, mutta ei vaan tuu uni. Joten, mulle oli täys shokki herätä puolentoista tunnin päästä, ja tajuta, että mä oikeesti nukahdin. Se oli vaan niin outoo. :D

Awws, viime yönä näin aivan ihanaa unta.♥ Umh, oispa se vaan totta..

Huomenna mennään sinne Ideaparkkiin & käymään isän sukulaisilla feat. mummi ja paappa. Pakko ladata uutta musiikkia mp3:selle, koska mä en kestä sitä kauheeta pälätystä koko matkan ajan. Meinaan, meiltä menee noin 3h pysähdykseineen Lempäälään.. 8o

Yks asia on aivan epäreilua;;
Mullahan on synttärit 18.7 ja mä saan sen mopokortin..No eiköhän mulla oo se himputin lääkärintarkastus vasta 28.7, ja sen jälkeen vasta voi mennä kysyyn poliisilta luvan, sit menee pari viikkoa, ennenkun pääsee siihen teoriakokeeseen..Tää on suoraan sanottuna ihan perseestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti