7.5.2009

you should tell me what i want.

Tää päivä on sukannu ihan totaalisesti.
Tänään oli koulus aineena hissaa, äikkää, enkkuu, 2h ruottii & tt:tä.
Enkun tunnilla oli tukioppilaiden kokous. Njähähää, pääsin pois tunnilta. x3
Ne uudet seiskan tukarit on ihan hirveitä !! -.-
Siel on yks Minttu, ja se leikkii olevansa joku johtaja tms.
Mulla ja Anulla menee siel ihan totaalisesti hermot siihen. Naurettiin Anun kans ruokalas sille, että oli ihan hilkulla, etten ottanu mun reppua ja hakannu sen Mintun sillä!!! >:---------D Anu olis kuulemma kannustanu mun tekosia.. XDD

Ruottis kerrattiin vaan kokeeseen. Tunnilla päätin Elisan innoittamana kokeilla, että kuinka kauan mä pystyn olla puhumatta. Birita ei uskonu, että pystyn olemaan kauan puhumatta. >]
Aluks kestin vaan jtn 5min, mutta lopuksi mun ennätys oliki 1h 5min. Ihmeen kauan pystyin. :oo
Hhahah, vaikeeta se kyl oli. x33

Terveystiedon tunnilla saatiin kokeet; mä sain 9-. :D Oon ite tyytyväinen, saan numeron nostettua ysiin, YAY ME.

Sitten alkoi se helvetti: Mulla oli koulun jälkeen parturi..Se parturi leikkas mun hiukset ihan päin persettä! -.-'''
Hävettää ihan mennä huomenna kouluun. Täs koko ilta menny siihen, että oon niitä yrittäny föönata ja kaikkee, mutta ei.. ARGH.
Otsahiukset on ihan kamalan lyhyet.
Joku sanoi, että näytän muka Demiltä just nyt. PAH.

icon; Demi Lovato
music; -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti