8.5.2009

let's get it started.

Tänään oli koulus aika rento päivä yms. :>
Matikkaa - enkkua - maantietoa - 2h saksaa - 2h liikkaa.
- Tiedän kuulostaa kamalalta, muttaa...

Maantiedon tunnilla oli taas tukari kokous. Se bitch {Minttu} oli hommannu sinne tukaritilaan nyt sohvat.. Ne sohvat haisee ihan tupakalle, ja great, nyt mun ihan puhtaat verkkaritkin jouti pyykki koppaan sen hajun ansiosta.
Hieman infoa sen Mintun "raivokohtauksesta":
*kaikki istuu sille sohvalle, josta vissiin puuttu yks jalka*
Minttu: *sohvan jalka kädes* POISPOISPOIS!!! *kiljuu*
Mä: *sanoo hiljaa* shut up.
*kaikki nousee pois sohvalta*
Mä & Anu: *imitoidaan Minttua* poispoispois. IIIIK.

joo, hieman sekavaa. XDD

Toinen saksan tuntiki meni siihen tukari-jutskaan.

Ruokatunnilla mulla tuli kurkku kipeeks, joten äiti ei sit antanu mun mennä tämän päiväiseen cooperin-testiin liikas. x3
YEYY.
Toisaalta, se vissiin jää nyt sit ens kertaan.. -.-
Mä sit vaan laskin siel liikkatunnilla toisten kierroksia..

Awws, katoin just sen 'It's a boy girl thing' -leffan, ja se oli parempi kun muistinkaan.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti