14.4.2009

you should think twice.

Pääsiäinen oli ja meni. ;o
Se meni aivan liian nopeesti, en mä ehtiny tehä paljo mtn! -.-

Lauantaina mun piti viedä pikkuveli virpomaan. >8'----------D
Ekaks meikkasin sen ja puvustin ja sit kierrin sen kans pari paikkaa ihan täs naapureilla.
Kaikki antoi aina mullekkin karkkia. XD

Sit, kun tultiin kotiin, äiti ja iskä oli ihan lähtövalmiita lähtemään Seinäjoelle {taas kerran, mitä nyt huomennakin aion hinkua sinne, koska mä tartten uuden kevättakin!}. Lähettiin sitten siinä joskus kahentoista mais ja ostin Anttilasta HM:n ekan tuotantokauden. x3
Vähä se oli kallis. x___O 34.95e.

Sitte mentiin Rossoon syömään naminami pitsaa. whii.<3
Sen jälkeen käytiin Citaris ruokaostoksilla.
Wohoo, oikeen mahtava reissu. -.-'
Mutta huomenna mun on ihan pakko päästä Seinäjoelle, koska tarvin sen uuden takin. ;3
Mun tuulitakki on ihan liian pieni && lapsellinen.
Haluun Vero Modasta yhen takin ja sit viel tuulitakin.♥
Ja äitihän saa luvan maksaa. x3

Lauantai illalla mentiin viel kokolle, siel oli aika tylsää..

Sunnuntai & maanantai meni siinä, kun mä ja äiti vahdattiin telkusta {what a surprise..} Gilmoren tyttöjä, ja äiti osti niitä Anttilasta viel 2 tuottista lisää. >8'DD

Sunnuntaina oli aivan ihana ilma.♥
Aurinko paisto, 12 astetta lämmintä yms.
Ja mä jouduin olla se vanha tuulitakki päällä. >/
Awesome..

Tänään meillä {mulla, Biritalla & Marialla} oli salivuoro ruokavälkällä, ja me siellä vaan tehtiin kaikkee sälää. esim. Maria ryömi lavan alla. >'DD
Mä potkin lentopalloa, ja se lenteli aina ihan minne sattuu. >8D
Melkeen meni yhet kaiuttimet rikki. XDD

Hanna onneks pelasti mut kamalalta mantsan tunnilta, kun se rupes tekstaamaan mulle. ;D
Se hönö maikka ei ees onneks huomannu mtn.. (;;
Saatiin muuten ne mantsan kokeet, joihin luin aivan himona.
Sain 7-.
YEY. -.-

1 kommentti: