16.4.2009

i do not hook up, up, i go slow.

Yayy, sain eilen uuden takinn.♥
Ja sitten ostin yhen kivan kesämekonki. ;>

Sovittelin vaikka mitä sovituskopeis, mutta en sitten ostanu paljo mtn. 8D
Otin kännykällä kuvia, ja postaan ne sit myöhemmin. ^^

Huomenna on fyssan kokeet, enkä oo jaksanu oikeen lukee niihin. ;s
Siinä pitäs osata kaikenmaailman kaavoja. -.-'
Varmaan menee ne kokeet aika huonosti sitte..

Hahah, vähä revettiin bestan kans tänään pahasti, kun yks hieman pullukka seiskaluokkalainen tyttö sano frendeilleen "oon niin lihava, et tarttisin vähä lenkkiä."
Ei LOL ku me hajottiin. x]

Ja toisenkin kerran hajottiin ja pahasti, mutta ei siitä nyt enempää. :------------DD

Tänään oli koulus hissaa, äikkää, enkkuu, 2h ruottii & terveystietoo.
Äikän tunnilla mun piti käydä opolla jossain 'haastattelus', niinku kaikkien muittenki meidän luokkalaisten. Siel oli booooringia.

Ruottin tunnilla meidän piti suomentaa sanakirjan avulla joistain Tuhkolman nähtävyyksistä sellasia pieniä lappuja. Mä suomensin Biritan, Elisan & Riinan kans.
Sekin oli tylsää, mut Elisan kans siinä säädettiin jtn. >8''----------DD

Mä oon tänään vaan ettiny iconeja, ja löysin ihan hirveesti kaikkee kivaa.♥
Bannereitakin löyty pari. (;
Nyt on vaan kauhee himo kirjoittaa tänne mahd. paljon, et voin käyttää niitä. (;

icon: dean & lorelai {gilmore girls}
music: kelly clarkson - i do not hook up

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti