2.4.2009

say it loud.

Heyyh, oliks ikävä? >8D
En oo jaksanu tulla kirjoittaan tänne, kun netti katkeili koko viikon.
Mutta nyt se toimii, ja oon happyy! :DD

Tiistaina äiti sano koulun jälkeen "Mennään Seinäjoelle, tuutko mukaan?".
Mä vaan tuijotan sitä suu auki "Tartteeks tota ees kysyä?!".
Ostin uudet aurinkolasit.♥
Näin Anttilas mustat ja valkoset ray-ban lasien kopiot, mutta ne värit ei sopinu mulle sitte nii yhtään.

Prkl, nyt ei vissiin tuu enää 90210?!
Tulee joku vitun Mikkosten perhe.

Tänään vipalla tunnilla, kun oli terveystietoo, niin ope tuli päästään meidät pihalta sisälle {tt:n luokka on sellasen vampis paikas, et sinne ei pääse muuten. --'}, niin meidän luokan Juha paukautti lasi oven täydet kiinni, ja se lasi meni rikki. O__O
Mut sit se ei kuulemma voinu mennä siitä rikki, ja kun kukaan ei tunnustanu mtn, nii siihen maksuun käytetään meidän luokan 150e {voitettiin se jostain kisasta}. Ja se summa ei tietenkään riitä, niin jokasen perhe joutuu maksaa jonku tietyn summan.
MÄHÄN EN MTN MAKSA!

Ne kamalat seiskat aikoo vallata mun && frendien ruokavälkkäpaikan.
Mähän häädän ne sieltä, jos ne sinne vielä menee.
Ja jos ne ei lähde, niin mä jään sinne, ja soitan täysiä kännykästä Ellan ja Aleksin "Yöjuna Rovaniemelle" -biisiä. >DD

Huomenna on saksan kokeet, ja oon lukenu niihin koko päivän.. -.-
Ich spreche deutch kann.
DÄNGG.

Ja huomenna on liikas jtn step jumppaa. Viimeks kun meillä oli sitä, se oli ihan kamalaa.

1 kommentti: