6.4.2009

let's play a love game.

Wouh, jaksoin raahautua tänne asti jopa. O__O

Huomasin, et mulla on 11 lukijaa, YEY.<3>

OMG, ylihuomenna mantsan kokeet. .___.

Onneks pian on pääsiäinen, niin on aikaa sit vaan relata.

Lauantaina ostin Seppälästä söpön t-paidan.<3
Kuva merkinnän lopus. :s

Mulla ei taaskaan kerran oo tänne mtn järkevää kirjotettavaa.
Mun elämä on tällä hetkellä niin tylsää yksinkertaisesti. -.-

Ainut piristys tälle päivää oli Hannah tekstari kesken koulupäivän.♥

Mä ja äiti ollaan innostuttu kattoon Gilmoren tyttöjä, ja äiti ostaa uusia boxeja koko ajan Anttilasta.
Siinä syy, minkä takia me rampataan Seinäjoella koko ajan. 8'D
Gilmoren tytöt vaikuttaa tylsältä, mut niihin vaan jotenkin jää koukkuun. xD

Tos alhaalla se kuva. x3
Mulla on sit aika vamppi ilme. ;3

2 kommenttia: