30.4.2009

our love is like a song.

Onneks huomenna ei tarvi kouluun. ;>

Tänään oli koulus ne häät ja ekalla tunnilla oli luokanvalvojan tunti, jolla me vaan säädettiin jtn. x3

Mun ja Biritan piti valo- ja videokuvauksen takia ottaa kuvia niistä häistä. No tietty Birita sai järjestelmäkameran ja mä sain sen maikan surkeen aatamin aikasen digikameran. -.- Siinä oli melkeen herneenkokonen näyttökin. :P Okeyy, ehkä vähän liioiteltua, mutta kuitenki..Se sai mut jopa ikävöimään mun digikameraa, mä kun luulin et se on surkee ! ;o
Niin, ja mainitsinkos jo, että totta kai se maikan kamera oli hidas myös? -.-'

Sit meidän piti tarjoilla ne alkujuomat. Se oli onneks hauskaa. ;3
Saatiin kaikki tarjoilijat juoda lopuks ne juomat mitä jäi yli.♥
Se oli namiaa. 8----------------D

Sitten, kun ne häät oli ohi, kaikki kasit joutu jäädä siivoamaan !!
Sucks, me jouduttiin laittaakkin ne pöydät sinne. >/
Seiskojenhan ei tietenkään tarvinnu tehdä taaskaan mtn. Vielähän mä laitan ne siivoamaan vessoja. Se on varma se. >:-----))

Kun tulin kotiin, huomasin, et meillä on jääkaappi täynnä herkkuja. :3
phihi. enpäs anna niitä teille. >D

Siivosin tänään mun huoneen ja sit puhaltelin ilmapalloja mun ja Benjaminin kämppiin. :D

Sit me mentiin Seinäjoelle Rossoon syömään. ♥
Awws.
Musta alkaa tuntua, että mä melkein asun Seinäjoella, kun me ollaan aina siel. ;o
Nojaah, hyvä vaan. 8DD

HYVÄÄ VAPPUAATTOA!!♥

icon; Selena Gomez
music; Demi Lovato - Dont Forget

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti