29.4.2009

lets make this last forever.

Hahaah, mä en ikinä tiedä miten aloittaisin nää blogit. 8DD

Tänään enkun tunnilla meidän piti kirjoittaa aine enkuksi. ;oo
Mun mielestä se ei kuitenkaan ollu niin kamalaa.
Tein sen just valmiiks. ;>

Köksän tunnilla laitettiin pöytiä juhlasaliin yms. Ja mä oon tarjoilija siel. 8)
Vähä hauskaa. x3
Kuitenkin kaadan juomat jonkun niskaan. >D

Lol, Britney tulee 16.6 Suomeen. O__O
Miks joku Madonna yms. tulee Suomeen, mut Jonasit & Miley ei?!
Epistä.
Paska, kun sinne Metro Stationinki keikalle on joku ikäraja. -.-

OMG, sitä sikainfluenssaa on jo jollakin ämmällä Suomes. ;s
Texasis joku alle 2-vuotias on kuollu siihen.. ;<

Ihanaa, kun huomenna on vappuaatto.♥
Ja ei oo kouluskaan muutakun ne häät & ekalla tunnilla luokanvalvojan tunti.
Mut sinne häihin pitäs pukeutua siististi yms.
Ei mulla ainakaan oo mtn juhlavaatteita. O.o Mut laitan varmaan farkkuhameen ja leqqinsit. Toivottavasti tarkenen. ;3

music; Mitchell Musso - Last forever
icon; Kevin Jonas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti