26.4.2009

i eat pizza everyday.

OMG, tulin pari tuntia sitten sielt ripari-jutusta, ja voi ku oli TYLSÄÄ!
Siis siel ei ollu mtn järkevää.
Ekaks oli se jumalanpalvelus, sit sen jälkeen oli tunnin ruokailu.
Mut siel oli onneks hyvää jälkkäriä. ;----------DD

Eikääh, taas se netti katkes. -.-'

Nojaa, jatkan mun selostusta. XDD
Niin, sitten meidät jaettiin kahteen ryhmään.
Meidän ryhmä meni ensi kirkkoon urkuparvelle. 8'D
Sit se kanttori meni alhaalle laittaan sähköt päälle. {se ei ollu mikään viisas temppu jättää meitä yksin sinne. >:DD}
Sen urkujen ympärillä oli sellanen jännä 'salakäytävä' ja mä tietty uteliaana menin sinne. :D
Sit huomasin, et se kanttori tulee sieltä jo:
Mä: OMG, se tulee nyt!
Joonas: Voi vittu. *lähtee juoksemaan*
Mä: *juoksen peräs*
*ehdittiin just ja just istumaan*

>8-----------D

Sit molemmilla tunnilla säädin Paulan kans jtn. x]]

Sillä välin iskä oli laittanu meille trampoliinin pystyyn ja olin just Benskun kans pomppimas. 8DD

Eilen oltiin Seinäjoella ja ostin uuden laukun.♥
Se on tarpeeks iso, et voin pitää sitä koulus. x3

Äiti sano, et me mennään ens viikollakin Seinäjoelle, et saadaan ostettua mulle rippimekko & kengät. ;>
YEYY.

icon; Miley Cyrus
music; JB - Pizza Girl

1 kommentti:

  1. joo riparijutut on niin mielenkiintosia :sss Ite olin starttipäivässä pari päivää sitten huoh :D Oli aika tylsää.

    VastaaPoista