27.4.2009

america's sweethearts.

Tänään oli terveystiedon kokeet, joihin en ehtiny pahemmin lukea. ;ss
Muttaah, onneks ne oli aika helpot. 8DD

LOL, just tuli Voicelta HM - The Movie mainos. Kuulosti tyhmältä, kun oli vaan äänet. 8D {totta kai vaan äänet, eihän radios mtn muuta oo. XD}

Tänään oli koulus äikkää, matikkaa, tt:n kokeet, 2h valo - ja videokuvausta ja fyssaa.

Äikän tunnilla me kirjotettiin ainetta, ja onneks sain sen mun oman valmiiks, ettei se jääny kotiin. O.o

Matikan tunnilla maikka sano, että mä oon aktiivinen tunnilla. >8----------DD
Olin sillee, wtf? x]]

Tänään oli koulus ruokana spagettia.♥
ahihi.

ATK:s mentiin aluks sankarihaudalle {sinne tuli kaikki kasit}, sit siel joku veteraanikuoro aluks laulo yms. 8D
Sit Birita huomas, et sen hiuksis oli amppari ja hyvä ny, ettei se kiljunu kesken hiljaisuuden. :''D
Kun tultiin takas kouluun, meidän piti muokata jtn kuvia matkailu-ryhmän keittokirjaan.
Oli tylsää käyttää PhotoFiltreä koulus, ku ei saanu tehä, niiku ite haluis. x3
Mä ja Riina muokattiin niitä, ja Birita & Maria sähläs jtn. 8D
esim. Birita ihkutti sitä, kun sillä loppu gallerias jäähy, ja sit se tietty meni sinne {salaa. ;>}

Fyssas saatiin kokeet ja sain aluks 8-.
Sit laskin ne pisteet ite, ja huomasin, et se maikka oli laskenu ne väärin!
Muhahha, mun numero nousi kasiin. >:-------))

Tänään on ollu aika lämmin päivä, mutta paskat, kun aurinko ei paista. :s
Ja välillä piskottelee.. :s

Olin äsken trampoliinilla ja säädin siel jtn ittekseni. XD

icon; Emily Osment
music; Fall Out Boy - America's Sweethearts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti