4.1.2009

This would be the start, of something new.

Damn, en eilen ehtiny/jaksanu tulla kirjoittaan. ;s
Oltiin eilen siel hautajaisis & oli ihan kamalan tylsää. >.<>/
Kun tultii kotiin, nii mittari näytti jtn -19 astetta! O____________o

Nyt vasta huomasin, että toi mun kysely päättyi. 8')

Mun on melkeen pakko päästä Vero Modaan huomenna! Tai siis, ei mikään pakko, mut haluun vaan sinne. XD
Ois kiva vähän, noh..uusia vaatekaappia. 8'D
Huoh, pitäs vaan saada äitiä suostuteltua..Ei olla käyty oikeen missään koko joululomana, ja huomenna on vipa lomapäivä silleen, et kaupat ois auki, kun tiistaina on loppianen ja keskiviikkona sitten takas kouluun. ;/

Hahah, katoin just ton "My date with The Jonas Brothers" -ohjelman. Jotkut fanit kävi kyl ihan ylikierroksilla. ;o

Tänään oon pääasias kattonu vaan telkkaa. >:---------------) Katottiin toi She's the man -leffa. :D Se on kyl aika hyvä leffa, vaikka oonkin sen nähny pari kertaa. :D
Ihmettelin kauheesti, kun en muistanu niitä kohtauksia siitä paljon yhtään, vaikka se onkin mulla dvd:nä. :---------o
Hoo, ja tänään tulee Neloselta se Bruce - taivaanlahja -leffaa, senkin vois kattoa tai laittaa tallennukseen. =D

Jestas, äiti käski mun kuoria 6 perunaa ja mä sitten kuorin ne. No eiköhän se itte tiputtanu ne lavuaarin, jossa oli paskaista vettä. -.-'
Tein turhaa työtä. >-----------(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti