2.1.2009

Just fly, when you think it's your time.

Muhahah, eikös oo joku maailman paras icon? >8-----------------)
Jos joku ei muista/tiedä, niin toi on Frendien Chandler. 8D
Repeilen tääl para-aikaa tolle. >''D

Jooh, ei siitä sen enempää. ;)

Tänään oon taas ollu vaan kotona. -.-'

Olin veljen kans pihalla lumisotaa. :'----------------D
Siel on ihan kamalan kylmä. :S

Huomenna pitäs jaksaa mennä sinne äiteen paapan hautajaisiin. >.<
Ei yhtään jaksais. ;o Enkä saa siitä ees riparimerkkiä, kun oon keränny jo kaikki. XD

Mulla on ollu koko päivän aivan kamala nälkä. ;s
Kohta varmaan meen kauppaan ja ostan turkinpippureita.<3 8D
[juu, joita mässäsin eilen koko päivän. x) ]

Huomattiin eilen äitin kans, että kun oltiin sielä meidän serkuilla, niin äiti oli ottanu niiden serkkujen tähtisädetikut meille, kun se oli luullu niitä meidän omiks. >8-------D
MUHAHAHAH.

Eilen luulin, et mun rakas paska mp3 meni rikki.<'3
Se ei vaan toiminu, vaikka mitä paino. ;o Jumitti vaan koko ajan. >P
Mutta onneks tänään, kun kokeilin vielä, et toimiiko se enää, niin se toimi!<3

Just tajusin, et ens viikon keskiviikkona alkaa taas koulu. O__________O Ja sehän tietenkin tietää sitä, että mä kuolen..

Mun pitäis varmaan mennä varaamaan pian aika parturiin, et saisin käyttää sen hiustenvärjäys-lahjakortin, jonka sain joululahjaks. (;

2 kommenttia:

  1. Inhottavaa kyl ku alkaa koulu pian : /

    VastaaPoista
  2. no joo, hiukan epistä kun teillä alkaa vasta keskiviikkona koulu..
    meillä alkaakin jo maanantaina, IHANAA. -.-'

    VastaaPoista