1.1.2009

Life's what you make it, so let's make it rock.

Juh, nyt on sitten v. 2009. O_____O
Ihan kamalaa, nyt oon jonkun vampin kuntaliitoksen ansiosta joku kauhavalainen. -.-
Mä sanoin äitille eilen, et musta ei mitään kauhavalaista tuu, mä oon suomalainen ja sillä sipuli. XD

Jooh, eilen oli kamala myrsky. 0.o
Oltiin siinä seittemältä illalla lähdös niille mun serkuille, niin yhtäkkiä rupes satamaan lunta niin, ettei nähny autosta yhtään mitään ulos, muutakun valkosta. ;o
Jouduttiin sitten kääntyä takas kotiin ja oottaa, et se myrsky lakkais. ;s
Lähettiin sit sen lumimyrskyn loputtua about puol kahdeksalta ajaan sinne serkuille taas. ^^
Onneks sinne ei oo pitkä, vaan jtn 16km. 8D

Sitten kun oltiin sielä, menin mun serkkujen Joonan, Juuson & Emmiinan kans pihalle räjäytteleen pieniä pommeja. ;D
Ne ei meinannu millään syttyä, kun pihalla tuuli aina vaan ihan kamalan lujaa. :s

Niillä oli sipsejä.<3>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti