31.12.2008

Happy New Year 2009!<3

Wii, tänään on uudenvuoden aatto.<3 8DD
Me mennään nyt illalla joskus seittemältä mun serkuille ja ollaan sitten siellä yö. ;D

Pihalla on vaan kamala tuuli. ;s
Ne raketit voi kyllä lennellä ihan minne sattuu, ku on tollanen myrsky. O__o

Eilen latailin netistä tälle mun läppärille iconeja ja biisejä yms muuta hubaa. 8----------------D

Oltiin tänään kaupoissa ja ostin Seppälästä sellasen hienon sinisen topin jossa lukee: I love you
[okei, ton 'loven'-tilalla oli sydän, mutta en tiiä yhtään, miten läppärillä saa tehtyä sellasen?!?;oo ]

Mä oon täs viimeaikoina vasta innostunu tohon Twilightiin, ja venailen täs koko ajan, et sen sais lainattua meidän kirjastosta. >D

Mä tilasin sunnuntaina ihan huvikseni 2 EF:n esitettä: Vaihto-oppilasvuosi & kielimatkat.
Painoin sitä tilausnappia vissiin vahingos kaks kertaa, kun niitä molempia esitteitä tuli kaks. xD
Aww, vähä ois kivaa olla USAss vaihto-oppilaana joku puol vuotta.<3 (:
Ja muutenkin, mähän muutan isona sinne. >8----------------D

Oon täs nyt vaan meses ja ettin vielä tähän uusia iconeja. :D
Kahen päivän aikana ladannu yli 300. :'---------)

Ja muutenkin, mun pitäs asentaa mun mp3:sen se joku levy tähän koneeseen, et saisin tällä lisättyä siihen musaa && ladata akkua. ;oo

Jups, mut moik. 8DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti