9.11.2009

cant forget you.

Sängys dataaminen on paljon mukavampaa. No duh, hyvä huomio Alex..
Mut oikeesti, harvoin mä sängys dataan. Oon vaan niin laiska siirtämään mun läppäriä puolimetriä. Hahah. Aika säälittävää.

Eli juupa juu. En siis tietenkään menny tänään kouluun itteeni kiduttamaan, ja tartuttamaan nasutautia muille. Mutta, olo on jo sen verran hyvä, että kuumetta ei enää löydy yhtään {onneks}. Yskä vaan enää on mun riesana.. :/ On ollu kyllä jo viikon, et se sais pikkuhiljaa loppua. -.-''
But of course, äiti sanoi, että se ei mua huomennakaan päästäis kovin mielellään kouluun, mut mä en oikeesti jaksais jäädä kotiin, kun täällä on niin hitsin tylsää ja masentava ilmapiiri. Joo, äiti tuli eilen kans kipeeks ja iskä tänään. Benjamin on jo paremmas kunnos.
En ois kyllä ikinä uskonu, et mä joskus hinkuisin päästä kouluun, mut en haluu jäädä jälkeen, koska ysiluokka on aika tärkee vuosi ja mä jään tosi helposti jälkeen.
En mä kyllä kavereita haluis tartuttaa, ettei sen puoleen.. :s

Iskä toi tänään mäkkäristä taas sapuskaa. Mä tajusin, että oon syöny viimeks oikeen kunnon ruokaa torstaina. Perjantaina äiti toi mäkkäristä ruokaa, lauantaina me mentiin _taas_ mäkkäriin syömään & eilen haettiin grilliltä ruokaa. Syyhän tähän on se, että ei kukaan jaksa kipeenä keittää ofc.

Nyt lopetan tän maailman masentavimman postauksen. Heheh, mä taidan jäädä tähän sängylle dataamaan loppuillaks. ;)

ICON: Selena Gomez
MUSIC: Taylor Swift - Monologue Song

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti