5.11.2009

breathing space.

Oon ollu täs nyt kipeenä pari päivää, mutta oon silti menny aina kouluun, kun kuume ei onneks oo kuitenkaan noussu. Vaikka kuumeinen olo kyllä on ollu.
Eilen äiti ei päästäny mua liikuntatunnille, niin pääsin koulusta jo puol kaks. :)

Sit joskus neljän jälkeen lähin äidin & veljen kans Seinäjoelle. Käväistiin syömäs, äiti kävi jossain Pentikin kanta-asiakas tilaisuudes, sillä välin mä menin vaatekauppoihin. :)

Löysin viimein mulle talvikengät ! x3 Ne on sellaset UGG-kenkien kopiot tms. Oon himoinnu sellasia jo vaikka kuinka kauan. =) Onneks sain ne, nimittäin yön aikana oli satanu lunta. ;P

Tänään oli koulus sellanen peruskamala päivä. Siitä ei siis oo mitään kerrottavaa.

Mun pitäs keksii, että mitä mä haluun joululahjaks. Mä en keksi mitään muuta, kun muutaman dvd:n. O__O Se on kyllä tosi ihmeellistä, nimittäin muksuna mulla oli aina 10 sivun lista. x]

ICON: misscyrus
MUSIC: ddlovato - gift of a friend

1 kommentti: