30.10.2009

im just a sucker for love.

Great. En pääsekkään huomenna Vaasaan, koska tänään aamulla tajusin, että huomennahan on pyhäinpäivä. =o
Se siitä, pitää sit odottaa taas viikko!

Koulus ei oikeestaan tapahtunu mitään erikoista. Paitsi, että saksan tunnit saa mut vihaamaan Mikkoa joka kerta yhä enemmän ja enemmän. -.-'
Rasittava pikkuserkuks.

En oo muuten kertonu, että sain matikan kokeesta kutosen. En oo todellakaan tyytyväinen. Koska ne kokeet oli helpot mun mielestä ja luulin et ne meni kerrankin hyvin. Mutta, sitten kun sain koepaperin eteen, ja siinä oli ympyröitynä 6. Olin vaan siinä paikallani, et wtf?
Muuten tää numero ei ois haitannu mua, mut mä oikeesti luulin, et osasin nää asiat..

Oon kuunnellu 2 tuntia nyt putkeen Justin Bieberin Love Me -biisiä. Se on vaan niin ihana. ♥
Voiku kaikki pojat ois tollasia..

ICON: Nicole Anderson
MUSIC: Justin Bieber - Love Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti