6.9.2009

tell me a story.

Noniin, partyt on ohi. =)

Ensiks menin hakeen Mikon, ja sillä kesti, kun se teki vielä korttia.
Kun päästiin Biritalle, se tajus, et sen kamera jäi kotiin & mentiin sit hakeen sitä viel. O_O

No, kun tultiin takas, Maria & Susanna olikin jo tullu sinne. Sit alettiin syömään pizzaa & laulaan singstaria. :DD

Sit mentiin pihalle, ja otettiin ainakin miljoona kuvaa. Mä kuvasin Mikon järkkärillä aika paljon. Whihii, mä haluun järkkärinn. xd

Sit ajettiin niiden uudella tandemilla. Hohoh, se oli pelottavaa. Vähä mä oikeesti kiljuin niin, että kaikki naapurit piti mua varmaan ihan jonain mielisairaalasta karanneelta hullulta. No okei, oonhan mä vähä päästäni vajaa. XD

Kävin tos ennen noita synttäreitä urheilukentällä vähän hyppiis korkeutta. Vähä mä hypin korkeelle, ihan pakko sanoo. Olin ihan kauheen yllättyny, koska liikuntatunnilla mä hypin ihan kauheen huonosti. Mut kai mua sitten vaan jännittää tai jtn. O_O

icon; Miley Cyrus
music; Kesha - Tik Tok

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti