2.9.2009

kiss you goodbye.

Okei, eilinen saattoi olla ihana päivä, mut tää päivä oli sille täys vastakohta.
Ensinnäkin: Sataa & meillä oli liikas suunnistusta mettäs. -.-'

Sit mä oikeesti vihaan meidän uutta ruottin&enkun opettajaa. Oonkin siitä jo vissiin maininnut. Argh. Oikeesti en haluu, et mun kielten numerot laskee kasiin vaan sen takia, et se ei osaa opettaa !

Niin, ja tätä päivää täydentää vielä se, että kuulemma mun pikkuveljen kaveri tulee tänään TAAS tänne. Se on ollu parin viikon sisällä tääl jo ties kuinka monta kertaa, ja se on sellanen kauheen kovaääninen. Mä meen pian ja karjasen niin lujaa, että se ei uskalla tulla meille enää. XD

Huoh, huomenna mennään Nellyn kans kysyyn TET-paikkaa ala-asteelta. xd
Toivottavasti saadaan molemmat sieltä paikka. (;

PS. MITÄ PIDÄTTE MUN UUDESTA BANNERISTA ? (:

icon; Jake T. Austin, Selena Gomez, David Henrie
music; Cobra Starship - Living in the sky with diamonds

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti