4.9.2009

it will always last.

ALEX <3 WEEKEND.
Mä en oikeesti jaksa olla koulus ! Mua ei vaan nyt just kiinnosta koulunkäynti sitten niin pätkän vertaakaan. Ois niin paljon muutakin tekemistä.

Mutta jooh.. Tänään on Biritan synttärit. ♥ Yayy, sekin saa maanantaina kortin, ihanaa, sit pääsen vihdoinkin ajeleen sen kans. >:D & se luultavasti pitää sunnuntaina bileet. Grauh.

Mä ja Birita ruvetaan nyt sitte pitään jotain ala-aste ikäästen puuhakerhoa. Mä en vaan tosin tiedä vielä, et paljo siitä sitä palkkaa saa ? ;o

Soitin tänään sille ala-asteen rehtorille siitä TET-paikasta, ja se sano, että maanantaina tai tiistaina sais mennä tekeen sen TET-sopimuksen. :D Huh, nyt on ainakin jo varma paikka, et minne meen. (;
Koska tänään kuulin, et tosi monet ois menos ala-asteelle, niin sit mulle iski sellanen kauhee paniikki, et entä jos en ehdikkään saada sieltä paikkaa. No, sitten nopeana tyttönä heti kun pääsin kotiin tartuin puhelimeen. :D
Mut mua oikeesti jännitti ihan kauheesti soittaa sille. O_x

Katoin just PPP:n tallennuksesta. Aww, en enää muistanu, et kuinka ihana se onkaan. ♥
Äitiki katto sen, ja se tykkäs. :D:D

icon; miley cyrus
music; cobra starship - the world will ever do

1 kommentti:

  1. täh, koulussa on kivaa. x3 pari dorkaa naurattaa vaan liian paljon.

    mäntsälässä ei voi sanoa "bileet", koska muuten sinä päivänä sun ovelle tulee tyyliin koko kylän nuoret kun kaikki on vähän riippuvaisia alkoholista niin haluu ryyppää. :P siis bileet on niille ryyppäystä. ;D

    VastaaPoista