14.8.2009

turn around.

Tää päivä on ollu ihan kiva, mutta samalla jostain syystä jotenkin sekava & outo.
En osaa selittää miks, mut olipahan vaa. :P

Tänään oli koulus bilsaa - fysiikkaa - äikkää - 2x saksaa.
Mut mä olin vaan fyssan tunnil, kun oon se kamalahirmuröllitukari & piti olla järjestään tän päiväsiä mokukastajaisia.
Ja suurin osa teistä ei varmaan tiiä, mitä se meinaa, niin selvennän hiukan teille;
- Se on sellanen jännä tukarien järjestämä joka vuotinen juttu seiskoille, ja me ollaan sit keksitty niille kaikkii vähä-älyisiä&tyhmiä&noloja leikkejä, joita ne joutuu tehä lavalla kaikkien ees.
Mä varmaan muistan mun mokukastajais tempun koko loppuelämäni, mutta se nyt ei ollu ees niin kauhee. Nykyään ne on paljo nolompii ja pervompia.

Meidän luokan Henri & Joonaski veti siel sellasta kauheeta ja aika hauskaakin homotanssia ja parin seiskan piti tehä peräs. LMAO.
Kuvasin videolle suurinpiirtein kaiken.

Kotona äiti sano, et mennään elokuviin kattoon se Odottamaton Ehdotus, mut sit hetken päästä se huus, ettei keritä enää, nii mennään sit maybe huomen. x3

icon; Taylor Swift
music; Village People - Y.M.C.A {LOLLOLLOL.}

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti