25.8.2009

girls just wanna have fun.

Just tällä hetkellä tuntuu siltä, et joka päivä ois kiva yms. :D
Kauheesti tekemistä koko ajan. (::

Tulin hetki sitten poliisiasemalta, kun kävin hakees mun mopokortin. :P
Se väliaikainen lappu meni sunnuntaina umpeen, nii nyt sitte vihdoinki jaksoi raahata ittensä sinne poliisille. x3

Tänään oli koulus matikkaa - äikkää - enkkuu - 2x köksää - opoo.

Enkus meillä on nyt joka kerta 1o epäsäännöllistä verbiä opeteltavana ja sit ne kysytään kirjallisena. Maikka sanoi, että jos joku saa kaikista pistoista kympin, niin se palkitsee sitten ne. ;D
Kun ne seiskallaki kysyttiin, niin sain kaikista kympin. xd
Yayy. Tähän mennes kaikki on ainaki menny ihan nappiin. =) Ja jostain syystä mä vielä tykkäänkin niistä ep.säännöllisistä verbeist. :p

Köksän tunnilla tehtiin hotelli aamiainen. Ugh, mä oon vieläki ihan täynnä.. Mä tein laktoosittomia vohveleita mulle ja Mikolle. Awws, mä haluun vohveliraudan. (8 ♥

Tulin sit kotiin samaa matkaa Mikon kans. {se on mun pikkuserkku ja asuu täs naapuris. ja niin, tultiin mopoilla.} Sit yhtäkkiä Tero&Joonaski ilmesty siihen mopoillansa, ja sit kaikki vaan ohitteli toisiaan. 8'D
LOL, en ois uskonu, et pojat ajais niin hiljaa. Mun piti oikee yhdes välis pysähtyä, et ne sai mut kiinni. D:

icon; Ashley & Mary-Kate Olsen
music; Timbaland - The way i are

1 kommentti:

  1. vähänkö oli ihan wtf kun luin että olit tullu poliisiasemalta x] onneks luin pidemmälle.

    VastaaPoista