27.8.2009

before i fall.

Taas yksi päivä pian takana.

Tänään oli koulus:
Ruotsii - bilsaa - matikkaa - enkkua - yhteiskuntaoppia - uskontoa.

Mä vihaan meidän uutta ruottin&enkun opea. Se ei vaan osaa opettaa, ja se on niin..dorka. Ugh.
Mut mä yritän olla välittämättä, että mun numerot ei sen takia laske. Ja se ei oo hyvä juttu, jos ne laskee, jos enkun opeks kerran haluu..

Kävin tänään Citarista hakees uudet stabilo-kynät & kun pääsin kotiin, huomasin, et ostinki vahingos tussit. -.-'
Noh, pitää käydä palauttaas ne joku päivä. x3
Sit kävin mäkis syömäs Big Macin, namss. <3 :P

Onneks huomenna on perjantai ja sit on viikonloppu. Mä oikeesti tarvin unta. Lauantaina nukun varmaan koko päivän..Aamut on yhtä tuskaa näin viikolla, ku pitää herätä kasilta.

Oon ihan lööööv Demin Catch Me -biisiin.♥

icon; Send It On -cast
music; ddlovato - catch me

1 kommentti:

  1. musta ne stabilo tussit on paljon kivempia kuin ne normaali stabilot. :P

    VastaaPoista