16.6.2009

im sweet like sugar.

Yeah, im back. :D
Onneks se leiri on ohi. O.o Meillä oli joku loppukoekkin, mut onneks se oli suhtkoht helppo. x]
Mut mä olin siis aivan varma, et mä kuolen sinne, kuvitelkaa ny;
Viikko ilman konetta, telkkaa yms. & kännykätki kerättiin yöksi pois, niin en voinu Hannaakaa kiusata. >'-----------DD
But, here i am. :D

Tänään on ollu ihan paska sää. Niin oli kyl eilenki, mut en niin välittäny siitä.
Tuol vaan sataa & mä haluisin mennä harjoitteleen skootterilla ajamista, kun iskä osti sen mulle rippilahjaks viime viikolla, kun olin pois. (: ♥
phihihi.

Olin tänään parturis & värjäsin hiukset.
Yeyy. Mut nää on jotenki tummat. O.o Mut whatever..

Huomenna meen äitin & mun kummitädin, Lauran kans Seinäjoelle ostaan mulle rippiristiä & sit muuten vaan shoppaan. :DD En kyl tiiä, et tuleeko Benjamin mukaan, toivottavasti ei.. 8D

Ääkkk, mun on pakko saada Lines Vines And Tryin' Times HETI!!! >DD
Se Before The Storm & Fly With Me on aivan ihania.<3

icon; Demi Lovato
music; Nick Jonas ft. Miley Cyrus - Before The Storm

1 kommentti:

  1. Ai onks sul jo mopokortti ? :o
    mulla ei oo viel korttii ku en oo muistanu harjotella sitä varte :-----(

    VastaaPoista